Lynette Anderson - tas


Al een hele poos lag deze tas te wachten om te worden afgemaakt.
Eindelijk maar eens de draad opgepakt voor de laatste steekjes. De reden dat ie bleef liggen, was dat het geborduurde patroon qua kleur niet duidelijk was. Dus heb ik een paar dingetjes veranderd.
Nu is ie leuk.
Dan nog het in elkaar zetten.. Had ik niet helemaal goed voor elkaar... Dus werd het ingewikkeld. Ook niet erg; ik leer nog steeds van mijn fouten.
Er zit een stevige tussenvoering in en een gestreepte binnenvoering met vakken.
Helaas merk ik, dat het materiaal... het stro dus.... helemaal niet sterk is. Het is zelfs op de rug van de tas al gebroken. 



Ik ga er niet veel plezier aan beleven als ik 'm echt als tas gebruik. Dus wordt het een lapjestas voor alle quiltlapjes.. Als ik deze op mijn werkkamer hang, ziet het er toch gezelliger uit dan een plastic tasje.

Ik ben een beetje aan het expirimenteren met materiaal. En met tassen. Vandaar de poging om dit stro te gebruiken. Ik zou zeggen; begin er dus niet aan.. Tenminste niet verwerken in iets dat stevig moet zijn.



Het borduurpatroontje is overigens niet van mijzelf..... .een echte kenner ziet het meteen.
Ik ben fan van Lynette Anderson.

Reacties

  1. wat een leuk borduursel op de tas! Jammer dat het niet stevig genoeg is, hij ziet er superleuk uit! Ik zie dat je nu commetjes bij mij kan plaatsen! Is blogger eindelijk zover...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is echt wel leuk gedaan. Ik heb ook een vraagje voor jou. Welk boek kan je me aanraden als je echt nog nooit hebt gequilt(of hoe schrijf je dat?) Ga er in september mee beginnen op een cursus maar wil toch eerst zelf al wat informatie.
    groetjes Liliane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat het materiaal niet erg sterk is, ik vind de tas heel erg leuk en je borduurpatroon helemaal!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten