ideeënboek

Al een tijdje loop ik met de gedachte rond, om een notitieboek te bekleden. Het moest er maar eens van komen. Zie hier:



Ik wil nooit materiaal kopen, dus moet ik roeien met de riemen die ik heb... Lappenmand, restjes, wat past wel, wat past niet.
Dit is het resultaat..... met restjes van zomerrokjes van de dochters en een borduurseltje. 



Ik werk het liefst ongestructureerd. Dat kan niet met zoiets. Je moet meten, schikken en de volgorde bepalen. Ik heb er één en ander van geleerd
Wat een goede tip is; gebruik een goede rolplakstift (zie foto) om je werk te plakken. 



Als ondersteuning van wat je doet (bijv. even de fiberfill vastzetten op de ondergrond) is dat ideaal.

Nu moet er natuurlijk één en ander ín dat schrift..zal wel lukken, denk ik.

Reacties

  1. Wat een leuk stofje doet he. Ziet er gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg leuk dit schrift. Ik heb ook een inspiratieboekje waar ik alles in iopschrijf, handig hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig boekje is het geworden. Alleen dat al, werkt al inspirerend denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten