doedelen


Een tijdje geleden leende ik een boek uit de bibliotheek waarin een vrouw uitlegde hoe je kon "doedelen"
Nou denk ik dat veel mensen dat al doen, zonder dat ze het zelf doorhebben.  Want als je bijvoorbeeld aan de telefoon zit of in een vergadering, ben je al gauw op een papier aan het krabbelen.


Iedereen heeft volgens mij een eigen "doedelstijl"   van streepjes tot kringetjes tot bloemetjes tot lijntjes trekken.


Dat doedelen is ook wel wat voor mij. 





Het komt eigenlijk neer op vlakverdeling. Dat is de kunst. Soms gooi ik ook een kaart weg; mislukt.
Maar dat vertel ik er nooit bij, want dat hoeft niemand te weten.
;-)

Nu nog het materiaal.
Ik maak met een fijnlijner de bloemetjes en vul dat in met gelstiften. 
Maar het moet beter kunnen en netter.. dus ga ik nog veel meer experimenteren.


Reacties

  1. Zo simpel, dat je het onder koffietijd zou kunnen doen... wat leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooi en de naam hoe komen ze erop!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk!

    Mooie kaarten heb je gemaakt.

    Welke gelpennen gebruik je?

    Ik heb ook een boekje gekocht over doedelen, maar ben blijven steken bij de gelpennen.
    En daarna heb ik er niet meer aan gedacht!

    Groetjes Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten