bakerpopjes maken

.
Een van onze dochters liet met haar geboorte 3 weken op zich wachten.  Veel van jullie hebben dat misschien ook wel meegemaakt.. Dan weet je hoe lang en onzeker 3 weken kunnen zijn


Twee hummels scharrelden rond en daar  moest op worden gelet.
Dus ga je zitten en niks doen...... wachten, wachten.

Toen ben ik begonnen aan een bakerpopje van een restje wiegestof.
Het werd een schattig popje met de oogjes dicht en een kraaltjes rand om het hoofdje.
Het hing boven de commode als speldenkussen. 
Ik gebruikte altijd katoenen luiers (gewoon de lappen) en de hemdjes speldde je ook nog dicht.
Wat is er veel veranderd. 
Dat popje is er niet meer.


Ik dacht, ik kan nog wel eens een bakerpopje maken. Toch jammer dat ik dat oude popje niet meer heb. 

Reacties

  1. Inderdaad leren geduld te hebben. Maar de popjes zien er erg leuk uit. Als je zwanger bent zal het vast ook anders zijn met het geduld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pfff 3 weken is wel erg lang op het eind van een zwangerschap. Je popjes zijn schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dat wachten herken ik. Bij mij kwamen ze ook allemaal na de datum... hoewel ik (gelukkig) nooit 3 weken hoefde te wachten.
    De popjes zijn toch erg leuk hoor, vooral die linkse.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten