vaderdag

Gisteren zag ik zo'n leuk idee voor vaderdag dat ik het jullie niet wil onthouden.  Deze tekening hing achter een achterzijraampje van een auto. Ik vond het een ontroerend kadootje en dacht aan al die papa's onderweg.
Bedankt juf of mama die dit mooie idee heeft bedacht.



Naar aanleiding van dat idee ging ik eens spitten wat we zelf nog hadden en hier is de oogst. Ongeveer; want er moet nog meer zijn.
In de loop van de tijd hebben wij als papa en mama van 8 kinderen natuurlijk heel wat vader- en moederdag kadootjes gehad.
Niet alles is er nog en sommige dingen hebben we een keer als herinnering teruggegeven.






Ik denk dat deze pot bedoeld was voor een bolletje touw... maar mijn man gebruikt hem omgekeerd voor pennen.






Een houten haan.



papiermaché schaaltje



Succes juffen en moeders!

Reacties

  1. Geweldig wat mooi allemaal. Hier doen we er niet meer aan, maar toen onze zoon klein was kon me dat vreselijk ontroeren die prachtige werkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o ja ik heb ook kettingen van macaronie en zeepbakjes va klei en geborduurde werkstukken... allemaal bewaard... maar dat autoding vind ik wel héél origineel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit zijn en blijven de allermooiste cadeautjes!

    Wat er nu bij me naar boven komt zijn de versjes die ikzelf op school leerde voor mijn ouders... Ik was altijd helemaal zenuwachtig dat ik ze zou vergeten....

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten