spaarpot


Voor een bepaald idee heb ik spaarpotten nodig.
(Deze moeten matchen bij mijn hartjes).
Nou dat is dus gelukt!
\


Ik heb eens even rondgekeken naar een klein formaat spaarpot en vond die bij Hans Textiel.
Super goedkoop en niet te openen (zoals ik wilde). Bovendien van metaal, dus stevig.
Hoera.. zo gauw geslaagd.


Daarna aankleden. Dubbelzijdig vloerbedekkingtape ertegenaan. Met een lapje stof er overheen ziet het er feestelijk uit. Tegenwoordig heb je van die kanten plakrandjes.. Helemaal te gek hiervoor.
 Even plakken en ZIE DAAR!  Ik ben tevreden.

Reacties

  1. Wat een leuk idee, zo kun je een simpel kadootje persoonlijk maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Leuk! Iets voor de zomervakantie om te knutselen. Als ik je na mag doen tenminste?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er weer gezellig uit. Prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. en waar vind je die plak-kanrrandjes dan? die wil ik ook! Heel gaaf idee!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten