ringen kussentje voor bruiloft


Dit ringenkussentje heb ik gemaakt voor een bruiloft van één van de kinderen.
Niet elke bruiloft komt ie tevoorschijn, want smaken verschillen en eigenlijk vind ik dat ook wel weer leuk. Kinderen hebben hun eigen ideeën over hoe en wat ze willen met hun bruiloft. 
Het kussentje is van satijn en heeft een kanten rand die ik mee heb genaaid. Die rand is gehaakt door mijn oma.
Daarom is het extra waardevol. Ik heb er even mijn eigen ring op gespeld om te laten zien wat de bedoeling is.



Hier kan ik echt van genieten

Reacties

  1. Heel sierlijk. Prachtig dat haakwerk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja ik kan het me voorstellen dat je hiervan geniet.... mooi en romantisch en met een mooie herinnering aan je oma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk en waardevol! Vooral door da haaksel van je oma!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten