windlichten; water en vuur

Een foto waarvan ik dacht dat ie verloren was, heb ik vandaag weer teruggevonden.
Wil ik toch ook even laten zien, omdat het een leuk idee is.
Ik heb voor kerst ( een hele tijd geleden) bedacht dat ik in van die grote windlichten wel vazen van ikea kon zetten, met daartussen water.
Dat water heb ik geverfd met de vulling die ik uit een gebroken uitgedroogde viltstift heb gehaald.. Gewoon die stift in het water gooien en lekker laten trekken..

Dan krijg je dus een wind- water- licht.. Omdat zoiets ook heel sjiek kan staan in de tuin deze zomer geef ik toch maar de tip door.


Zelfbedacht... :-)

Reacties

  1. dat ziet er heel goed uit, sfeervol, een mooi idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi. is idd een goed idee voor in de tuin. ik houd 'm in mijn achterhoofd (en daar zit al zoveel in, maar kan er nog prima bij)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superidee!!! Ik ga m onthouden voor als ik weer eens wat anders wil in huis! Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super idee voor de zomer. Dat staat heel mooi op de tuintafel!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten