Toilettasje van Tilda


Hij doet het weer!!! internet op mijn pc.. ik kan weer bij de foto's

Een kennis van mij heeft heel wat schattige toilettasjes gemaakt uit het boek van Tilda.. Het ene na het andere leuke tasje komt onder haar handen vandaan. Als ik eens bij haar ben, zal ik er foto's van maken.
Ze heeft de dames van de quiltklub ook het patroontje gegeven met instrukties en zodoende ben ik aan de slag gegaan. Ik vind die lapjes met bloemetjes en stipjes geweldig. Maar die had ik niet in huis.
En ik maak meestal iets van wat ik heb. (anders blijf ik met de rommel zitten en komt er alsmaar bij)
Dus heb ik het tasje gemaakt van een restje galajurkenstof..



Voordeel; het kan ook als avondtasje met die galajurk mee.... En verder is het ideaal in een grote tas voor vanalles en nogwat


Ik ga er zeker nog een stel maken, want het is een heerlijk handwerkje voor in de auto.
De cirkels heb ik er zelf maar opgenaaid.. je moet er toch een eigen draai aan geven vind ik.
Wil je ook zoiets maken, of veel popperiger, dan verwijs ik je naar het boek van Tilda.... daarin staat ook hoe  allemaal in elkaar zit.. en dat op zich is al de moeite waard om uit te dokteren.

Reacties

  1. Het modelletje herken ik - maar jouw versie met de originele draai is supper.Laat je inspiratie maar los op dit model ....

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten