Puzzel en hartje

 Een kennis van mij had een leerling in de klas die dit zat te vouwen. Toen hij vroeg wat die leerling aan het doen was, kwam dit te voorschijn.. Na een vraag over dit werkje mocht die leerkracht "het wel hebben" en nu ligt het bij hem thuis. Ik mocht het even lenen omdat ik heeeel nieuwsgierig ben of ik dat na kan maken, maar ik krijg het niet voor elkaar.. welke kant begin je en hoe doe je het...
Mijn vraag is nu; wie van jullie is op de hoogte van de volgorde van zo een vouwwerkje en kun je mij vertellen hoe ik begin?  Natuurlijk mag je me ook een link sturen als je het op internet tegen bent gekomen.
Ik ben benieuwd wie me verder kan helpen..'t is net een puzzel.

Dan zijn we er nog niet voor vandaag, want van diezelfde kennisen nam ik dit schattige hartje mee. Gekocht bij een bazar. Ik vond het zo schattig dat ik 't ook wilde fotograferen voor jullie.


Reacties

  1. Ik zou niet weten hoe je zoiets maakt...ziet er wel kunstig uit.
    Misschien kun je een filmpje vinden op youtube war het voorgedaan wordt?

    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten