Toilettasje en zpagetti tas.

Gisteren op de inloopochtend was het weer een gezellige boel. Zoals elke week hadden we een thema om te doen. Dit keer was het een toilettasje afmaken. En voor diegene die dat niet zien zitten; kaarten maken.
Natuurlijk zijn er onderhand ook heel creatieve mensen, die hun eigen plan trekken en hun eigen werk meenemen. Prima toch?
Clara was net als de anderen vorige week begonnen met het toilettasje.  Voor haar was een tweede dag om het tasje af te maken niet nodig. Ze had zelf een "bloemetje" getekend op de stof en dat geborduurd. Het was even uitkienen zei ze, want ze had kraaltjes meegenomen naar huis en dan moet je wel goed uitkomen.


 Het ontwerp is dus van Clara zelf. Uitvoering ook.
Ik ben er helemaal weg van.


afmetingen zijn ongeveer 15 cm breed, 12 hoog en 8 cm "diep"  
klik hier voor het blauwe toilettasje   dat ik al eerder heb geplaatst.

Ze had verder ook niet stil gezeten; dit witte tasje is ook door haar gehaakt.. met zpagetti.  Het is een zomers witte kleine tas geworden. Wie wil er nou niet met zoiets over straat?



En zoals ik al zei; sommigen van ons doen hun eigen ding.. Dit is natuurlijk ook een leuke hobby.



Het vraagt veel geduld en is een naukeurig werkje maar het resultaat mag er zijn. Dit patroon wordt op een t-shirtje gestreken. Weer een klein meisje blij.

Reacties

  1. goh zeg dat wittte tasje!!! en dat toilettasje, wat maken jullie leuke dingen:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Elizabeth,
    Gezellig om met een groepje creatief bezig te zijn, zo doe je ook weer ideetjes op.
    Nog bedankt voor je positieve reaktie op mijn blog.
    Fijn weekend, Marjon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Elizabeth,
    bedankt voor je complimenten op mijn blog.
    Ik houd wel van brocante, maar met mate zullen we maar zeggen ;)
    Fijn weekend, groetjes Freekje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Elizabeth,
    Het witte toilettasje van zpagetti is geweldig!!
    Ik ga over een paar maand trouwen, en zou zoiets echt gaaf vinden als tasje die ik voor die dag kan gebruiken.
    Maar ik was op zoek naar een patroon, heb jij misschien een link?
    Groetjes, Jorieke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten