bruiloft.

Gisteren was de grote dag.. 
Onze dochter Christine trouwde met haar lief Albert en we waren er allemaal getuigen van.
Wat een feest. Met stralend weer, een even stralend en verliefd bruidspaar en met zo'n 50 daggasten. Tja als je veel familie hebt en veel vrienden dan krijg je dat ;-)
Het werd een onstpannen bruiloft waar iedereen van kon genieten.

Hoogtepunt op hoogtepunt. Want niet alleen de gasten hadden allerlei leuke verrassingen bedacht, daar was het bruispaar zelf ook goed in.
 Met de nodige creativiteit in de families kan het bijna niet zonder verrassingen. Daar heb ik met mijn blog nog wel een paar keer plezier van... 

Het thema was blauw en dat liep de hele dag als een blauwe draad door het programma.
Het begon met deze trouwkaart, bedacht door het bruidspaar en uitgevoerd door onze andere schoonzoon.


De ceremoniemeesters hadden een canvasdoek gemaakt voor de gasten om met vogeltjes en bloemetjes een wens erop te prikken....



De bruid trouwde uit haar studentenhuis in Utrecht.. De dames hadden nogal wat werk gemaakt van het versieren van hun kast.

Deze badeendjes spelen een rol in die meidenkast..
Zo kwamen ook de badeendjes in aanmerking om te dienen als symbool voor feestgangersvervoer..
Op de auto's konden blauwgespoten badeendjes met zuignap worden gekleefd. En de fietsers hadden een badeendje zonder zuignap maar met langer lintje..
't Is weer eens iets anders dan een lint of een bloem aan je antenne...

Mochten jullie nou ook een heel origineel idee hebben voor een bruiloft, dan houd ik me aanbevolen, want we hebben in augustus nog een bruiloft van een dochter.. en daar gaan we natuurlijk ook een aantal dingen voor verzinnen. Wel naar mijn mail sturen, want deze dochter is een trouwe volger van mijn blog......

Reacties

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten