Bloemen van de bruiloft.




Even het bloemwerk laten zien van de bruiloft.

Zoals gezegd, de huisgenootjes van Christine hebben zich niet onbetuigd gelaten. Serpetines, balonnen, slingers en bloemen versierden het huis.
Hier de heg volgestoken met gerbera's.
Vrolijk wit.

Omdat we veel dochters hebben, hebben we ook veel schoonzonen.
De ene schoonzoon Maurits maakte dus de kaart, de andere (Ronald Schoneveld) maakte dit prachtige bloemwerk voor op de auto. Van het bruidsboeket heb ik geen foto maar daar zaten ook deze blauwe rozen in.




Onze oudste kleindochter mocht de ringen aanreiken. Haar moeder Anne Lies had een kunstwerkje van haar haar gemaakt.. Ze had een gipskruid-hartjes-invlecht in haar haar.


De bruid had haar zus Elianne Schoneveld gevraagd de versiering van de dag voor haar rekening te nemen.
Hieronder zien jullie twee lantaarns die de dag opfleurden.
Natuurlijk was er nog meer om de boel op te vrolijken, maar we hadden het nu over de bloemen.







En als laatste deze blog een kadootje voor het bruidspaar.. Een canvasfoto in een losse (aangeklede) lijst.
(ook gemaakt door Elianne Schoneveld - )

 


Mochten jullie nou een feest voor de boeg hebben en nog iemand nodig hebben, die voor de aankleding zorgt, of wil je gewoon in je woning of bedrijf iets dergelijks hebben hangen, dan kun je mij een mail sturen voor een offerte.


En ja... ik heb gewoon voor de lunch boeketten fluitekruid geplukt... want dat kan natuurlijk ook nog..

Reacties

  1. ja zeg wat een prachtige bloemen versieringen! En dat boeketje fluitekruid doet het toch ook altijd leuk he. ik heb nu pas gezien dat jullie 8 kinderen hebben!!ik heb er drie en dat vond ik al héél wat! Zelf heb ik 6 broers en zussen. Wel gezeliig zo'n stel!
    Je vroeg wat ik nou het liefste deed, geen idee... ik vind alles leuk op z'n tijd. Kaartjes maken dioe ik erg graag; mar nu ik het haken o,ntdekt heb... het voordeel van haken is dat je het overal kan doen, in de metro, tussendoor op mijn werk... dat is met kaartjes toch iets lastiger.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi bloemwerk, maar jou bosje fluitekruid mag err ok zijn hoor..de simpele dingen doen het ook altijd goed..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten