pop van stof



Nog een Pop...

Na een dag bloggerloos te zijn geweest, (er waren een paar werkzaamheden die blogger lamlegden)  zijn we weer terug... Ik kon dus vandaag niets plaatsen. Maar deze pop heeft rustig op haar beurt gewacht.
Deze pop heb ik ooit voor mijn dochter gemaakt. Met een aantal kleertjes erbij. Ik vond het een klus maar was blij dat het lukte.
De kleuterjuf vroeg of ik een aantal voor in de klas wilde maken, maar daar zag ik niet overheen.

 

Ik heb haar opgediept uit een oude koffer boven op de kast van een dochter.. De pop komt waarschijnlijk voorlopig niet weer  tevoorschijn, want die leeftijd heeft ze nu niet. Van zulke poppen houd je als je nog een kind bent of oud.. of misschien  als je een dochter krijgt...  Dan zie je weer hoe leuk die was.. Voorlopig slaapt de pop in de koffer en dat is goed. Want mijn dochter bewaart haar wel!

Reacties

  1. Hallo Elizabeth,
    Bedankt voor jouw leuke reactie op mijn blog! En wat een leuke pop heb je hier staan, zo'n pop heb ik jaren geleden ook gemaakt voor mijn oudste dochter, was erg leuk om te doen!

    Groetjes en een hele fijne dag vandaag,
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve pop! Dit is zeker een genietmomentje, even herinneringen ophalen...
    Groetjes, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie pop en zo'n stoere tuinbroek! enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hai Elizabeth!

    Even kort op jouw reactie op mijn blog: Ik heb de eerste versie gewoon op papier gemaakt met kleurpotlood, de tweede versie heb ik helemaal op de computer gemaakt.

    En wat heb jij trouwens een geweldige knuffelpop gemaakt!
    Die krijgt vast een lieve poppenmoeder/vader!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sorry.... Ik lees nu pas het stukje onder de knuffelpop.... Hij heeft al een lieve knuffelmoeder gehad... wel zielig dat hij de koffer in moet!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve pop!

    Fijne week
    Groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten