zeilboot van lege plastic flessen


Hier een foto van een paar jaar geleden. Omdat ik negatieven aan het scannen ben, kom ik weer leuke foto's tegen. Onze kleindochter staat bij een bootje dat haar pappa Robert in elkaar heeft geknutseld met de weinige dingen die je tot je beschikking staan op een camping..
Dit keer dus een idee voor andere papa's of opa's of (laten we de rollen doorbreken) voor mamma's.

Trouwens nog even terugkomen op mijn blog van zaterdag.. bemoedigend dat meer mensen zich herkennen in mijn "werkwijze"
Ik heb me er trouwens ook al jaren bij neergelegd. En gelukkig mijn man en kinderen ook. :-)

Reacties

  1. Wat een gave zeilboot!Helemaal het einde om zoeits te maken voor een kleintje en zelf voor een groter kind! Een superleuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Elizabeth,

    Leuk dat je een berichtje achterliet op een kastje-per-dag. Ik heb net even rondgekeken op je leuke site. Deze zeilboot spreekt me erg aan. Echt iets om van de zomer mee aan de slag te gaan. Geweldig idee!

    Hartelijke groet, Nelleke n

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten