Tussendoor

Even weer een bericht tussendoor... Ik kan niet meer zien welke volgers ik heb..en ik kan ook niet zien bij andere blogs welke volgers daar zijn. Bovendien kan ik me nu niet aanmelden bij anderen.
Bij deze dus; nieuwe volgers, van harte welkom. En ook de trouwe lezers die zich niet als volger hebben gemeld; natuurlijk ook telkens weer heeeeel welkom.
Leuk dat jullie mee willen genieten van mijn blog met ONZE dingen.
Dat die "volgers" optie is geblokkeerd is raar, maar ik verdenk dat één van mijn kinderen dit weekeind vond dat er wel iets veranderd kon worden aan de instellingen, en dus zou het wel eens kunnen dat meteen mijn verbinding via google een deuk heeft opgelopen. Moet ik dat kind nog eens even naar vragen.. (nou ja je zou zo'n kind om je nek hebben hangen, dan heb je mooi platvoeten, zouden ze hier zeggen) Als ie het niet heeft gedaan, weet ie misschien wel wat eraan schort.. Ze zijn tegenwoordig allemaal veel slimmer dan ik op dit gebied.
Maar jullie weten dus nu hoe het zit.. Schroom niet, want je kunt je rustig gewoon aanmelden en dan merk ik tot mijn verrassing wel naderhand wie erbij zijn.


Groetjes maar weer.

Reacties

  1. hoi,
    ik kan uw volgers ook niet zien hoor...Geen idee wat t kan zijn.
    groetjes elianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik kan je vlogers wel gewoon zien, succes met het probleem.

    xxMarit

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten