klein borduurwerk

Goede Maandagmorgen allemaal.
Wat een heerlijk weekeind met stralend weer.
Ik heb zitten borduren in de tuin. Dat is nog niet af, dus dat komt nog wel een keer.. Maar nu ook alvast op deze blog (mini)borduurtjes om een kledingstuk te versieren. Leuk op een borstzakje,  Achter op een spijkerjasje of zomaar op een pyama.
Ik dacht dat ik niet kon borduren en het moet vooral kleinschalig zijn (geen tafellakens of zo.)  Dit is wel gelukt en leuk werk in ieder geval.





Eigenlijk zou ik dit veel meer moeten doen, maar meestal gun ik mezelf in vakantie dit soort werkjes. En dat heeft ook alles te maken met lekker lang goed licht.




Sommige borduurtjes hebben al een leventje gehad op een kledingstuk, wat allang weer verdwenen is. De borduurtjes heb ik eerst veilig gesteld.. moet er nog eens iets mee gaan doen. Wie heeft er nog ideeën?

Reacties

  1. Dankjewel voor je lieve berichtje op mijn blog. Die mooie dingen heb ik niet zelf gemaakt, maar ze zijn gemaakt door vriendinnen van mij (onder andere een boodschappentas en een onderzetter voor een kop thee met een koekje).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke borduursels! Juist die kleine zijn nog te overzien! En, tja misschien kun je ze gebruiken voor een speldenkussentje? Of allemaal verwerkt in een gewoon kussen? Het is maar een idéé. En, ja ik heb ook regelmatig dat de computer niet doet wat ik graag zou willen! Ik vind het erg leuk dat je even bij mij 'op bezoek' kwam!

    Fijne week.
    Groet, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten