kussen met vrolijke kleuren in kettingsteek


Ik ben niet zo gek op kruissteekjes, maar wel op kettingsteekjes.
 Je komt er een heel eind mee..
(die witte bloes  -zie hier is ie!- is niet alleen geappliqueerd maar ook gekettingsteekt.. (mooi woord)).

Hier ook weer zo een voorbeeld van lekker alleen maar "ringeloren".
Dit is alweer een oud patroon wat jaren heeft gewacht op mijn moed op het te borduren. Vooral de kleurkeuze is geweldig. Ik heb het op een servet geborduurd en dat is later een kussen geworden.

Wel een kussen wat intensief wordt gebruikt.
 En wat bleek; na verloop van tijd waren er hele stukken borduurwerk weg aan het slijten.
 Ligt dat aan de kwaliteit van het garen? Ik weet het niet, want zo veel borduur ik nou ook weer niet. In ieder geval kon ik nog weer eens aan het borduren en nu zit het kussen weer netjes in elkaar.



Reacties

  1. wat een prachtig kussen zeg! Lekker vrolijk die bloemenpracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdad, die kettingsteek daar kom je tenminste een heel eind mee, en je kan alle 'vormen' moeiteloos maken....

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten