herinneringsdoos.

Er gaan dit jaar twee dochters trouwen. De voorbereidingen zijn dus in volle gang. Daarom heb ik de herinneringsdozen ook maar eens tevoorschijn gehaald.
Daarin zitten de schoolwerkjes en de eerste briefjes.. de moederdagkadootjes en dat soort dingen.








Dit keer wat herinnerings dingen. Eigenlijk moeten de bruiden deze blog maar overslaan.  Maar ja, ik kan natuurlijk niets verbieden. Het eerste doosje zal vast voor moederdag zijn geweest.
Met een lief briefje erin.
Ik heb nog zo'n doosje met watjes erin en een Fl 2,50 muntstuk. Heel grappig. Ik denk dat dit op school gemaakt zal zijn.
Het tweede werkstukje zijn drie kleihuisjes welke ik ook jaren aan de keukenmuur heb gehad (gewoon met buddy vastgeplakt) Ik moet er nog eens een plekje voor zoeken aan de muur in dit huis.
Het laatste werkstukje is van mezelf.. Ik heb -in de tijd dat ik veel met  textielverf werkte- ladingen van deze tasjes gemaakt met allerlei plaatjes. Het was een favoriet kadootje.. Want er past precies een Dick Bruna boekje in.

Nu roepen deze dingen  herinneringen  op.. Mooie herinneringen.

Reacties

  1. wat leuk zulke bijzondere herinneringststukjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach ja wat leuk die herineringen, je wordt er weemoedig van...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten