fluitekruid en schelpjes

Ameland,

daar hebben we schelpjes gezocht. En stukjes drijfhout en veertjes.... Leuk om neer te leggen.
Met wat wilde bloemen in een vaasje levert het een zomers gezicht op.
Grappig is dat de glazen bloempot waarin de schelpjes (en de rest) zitten afgesloten is met een glazen schaaltje wat natuurlijk niet als deksel bedoeld  is... maar het past precies houdt wel lekker het stof uit de verzameling in de pot.


Nog een hoekje met de 4 seizoenen boom...(tweeluik)


De oude salontafel hebben we voor 5 euro op een rommelmarkt gekocht. Omdat we in ons "nieuwe" huis veel lichtere vloer en wanden hadden, heeft mijn man de tafel geschuurd.
Normaal zie je dat dan het onderstel geschilderd wordt en het bovenblad hout blijft.. Wij hebben het andersom gedaan.. want nu kun je de tafel goed afnemen. Ik vind het zelf mooier zo.

Nu kan de zomer komen.

Reacties

  1. hoi, het is je gelukt bij mij langs te komen! Het lag dus aan het gehangetje van mijn blog! Ik heb het er af moeten halen omdat ik zelf niet meer op mijn blog kon komen!
    Ik ben gek op dat soort veldbouketjes. Je huis ziet er gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En ik ben fan van jou. Gezellig en schitterend allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad laat de zomer maar komen we hebben lang genoeg winter gehad.
    Mooi interieur heb je.
    Je schreef dat je mij een mail gestuurd hebt, maar ik heb er geen ontvangen.
    Soms kan het wel eens gebeuren dat een blog niet bereikbaar is, ik weet ook niet waar dat aan kan liggen.
    Groetjes,
    Liliane

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten