voorjaar met geel

Een tijd geleden heb ik van een tante een stapel gordijnstalen gekregen. Van die mooie lappen waar je eindeloos over kunt fantaseren wat je ermee gaat doen.
Er zaten een paar bonte lappen tussen die helemáál de fantasie prikkelden. Eén ervan heb ik gebruikt voor een jasje in "spijkermodel" en er zijn er nog een paar over.

Sjiekere stoffen kun je gebruiken als tafelkleedje, kussens, rok, tas enz. Heerlijk om dat allemaal te bedenken en te maken.
 Maar één lap sprong eruit.. Wat maak ik daarvan?
'T is gewoon een mooi schilderij, dacht ik.



Eerst latjes bij de bouwmarkt vandaan halen. Met behulp van Elianne (etaleur ) in elkaar getackerd. Vervolgens de stof eromheen spannen en klaar is kees.
Werkelijk simpel en het effect is geweldig vonden wij. Van restanten stof kussentjes erbij en uit de etaleursvoorraad ook een paar enorme gele rozen erbij.
 Overigens had ik als sinterklaas-surprise een enorme appelgroene vaas gekregen van papier maché, daar hebben de rozen ook nog een poos in gestaan.
  En wil ik mijn kamer weer veranderen; ik kan de stof van het raamwerk afhalen en bewaren als opgevouwen lapje in mijn kast.

Reacties

  1. Wat een leuk effect. En een snelle sfeerveranderaar. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten