poppekindjes van Elianne Schoneveld


Kijk nou toch eens; hoe schattig... En heel klein!
Elianne Schoneveld maakt niet alleen maar fantasiepopjes, maar maakt ook deze schattige kleine babietjes.
Ze heeft inmiddels een serie gemaakt waarvan er enkelen zijn verkocht.
De armpjes en beentjes zijn zo verbonden met het lijfje dat er een natuurlijke beweging in zit.
Zo kun je het popje ook telkens anders neerleggen. Zie op de fotos hoe een popje heerlijk ligt te slapen in de hand van Elianne.
Mocht je belangstelling hebben,  dan kun je haar website bekijken











Reacties

  1. Hoi Elizabeth, ik kwam op je blog via de "dit is ook leuk" blog. En 8 kinderen, dat kom je bij ons op Urk, waar ik woon, nog genoeg tegen, in tegenstelling tot de rest van Nederland. Gezellig hoor, wij hebben er 5. En wat een leuk logje heb je vandaag, het zijn zo echte babytjes, prachtig!
    Kom gerust eens bij me langs "surfen" en de groetjes uit Urk, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig... die babietjes leuk als kraamkadootje ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig die babykindjes. Ik heb meteen een mailtje gestuurd naar de maakster om er eentje te bestellen want ik ga voor het eerst Oma worden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat prachtig die baby'tjes, ik ben er echt door geraakt, die in je hand. Ze precies, zo teer zo fijn en vooral zo 'echt'.
    Leuk dat je op mijn blog kwam om een berichtje achter te laten. Ik ben ook erg onder de indruk van jou creatieve kanten, die bloemen, dat eco tasje en zoveel meer! Heel mooi. Ik ga je volgen!
    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten