sleutelhanger huisje


Al een poosje heb ik een huisje als sleutelhanger.
 Ideaal.. want het is plat en goed vindbaar in mijn tas of zak. Maar het huisje is inmiddels aardig aan het verslijten, dus moest er maar een nieuw huisje komen.
Er wordt in dit geval alleen gebruik gemaakt van wat ik in huis heb.. Lapje stof, restje horregaas, wat garen en een stukje rode fleece..
 Ik moet wel zeggen, dat vilt mooier zou zijn en niet zo rommelig eruit ziet als je het naait.


Het resultaat zit nu weer in mijn zak en ik ben er wel blij mee.. Alleen heb ik er nu iets van fiberfill ingestopt en eigenlijk vind ik een dikker huisje, zoals het nu is, minder fijn als een echt plat huisje.
Maar dat is een kwestie van `smaak´.


Reacties

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten