impen van eco tas


Over een aantal jaren zullen plastic tasjes die je bij de winkel krijgt, niet meer worden meegegeven.
Nu al zijn bedrijven duurzame tassen aan het "uitdelen".
 Zo ben ik pas in het bezit gekomen van deze handige tas..
 Hij kan aan het fietsstuur zonder dat ie tussen de spaken komt.
Maar ja.. mooi is ie niet.
Daar moet iets aan gebeuren, dacht ik.
En eigenlijk is ie nou zo aardig, dat ik 'm kado doe. 
Leuk om te krijgen, volgens mij.
Want ik zal vast nog wel meer eco-tassen krijgen, die ik ook weer kan pimpen.

Zo was ie.


En dan doe je dit ermee dus...

met hier en daar een creatief accentje


Leuk werk om te doen op een verloren avondje of  tijdens een lange autorit.
Mocht je nou iets anders willen, wat denk je van een kruissteekjes patroon. (dat ga ik op de volgende doen.)
Je kunt dan eventueel over een afdruk die je niet mooi vind, heenwerken. En zo wordt het helemaal jouw eigen tas.

Reacties

  1. Nou, dat ziet er zeker leuk uit!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er zeker leuk uit! Leuk dat je m'n blog had gevonden, jij bent ook lekker veelzijdig creatief!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten