galajaponnen

He, he. de galajapon van mijn jongste dochter is af. Ik moet alleen het sleepje nog zomen. En dan is ie klaar. Ik kan 'm  nog niet laten zien want de Diës van dochterlief is pas vrijdag. Natuurlijk heeft ze zelf de primeur.  Dus op zijn vroegst zijn zaterdagochtend mijn foto's beschikbaar.. En dan natuurlijk wachten op de offiële foto's van de Diës Natalis.
Aangezien ik 5 dochters heb, wil het nog wel eens voorkomen dat er een japon moet worden bedacht. ( Ik weet wat één dochter nu denkt... die moest de spits afbijten en toen was er geen geld voor een echte galajapon.... zij heeft nooit een echte gedragen...) We hebben mooie dochters, maar met hele uiteenlopende figuren die niet allemaal standaard zijn. (of juist wel ;-))  Dat is de reden dat ik hun jurken "op het lijf" maak. Zo zitten ze tenminste goed. Er doet zich altijd wel een "raadsel" voor en het is dan even puzzelen hoe ik dat raadsel ga oplossen. Maar tot nu toe is het gelukt.
Inmiddels is er een voorraadje japonnen, dus verhuur ik ze ook.
Het is natuurlijk heerlijk als je eens kunt schitteren op een feest.

Over gala jurken gesproken;
Hierbij een foto met de volgende tekst die ik al eerder in mijn bestand had.


Op een blog vol met ideeën en vol met fantasie wil ik ook graag dingen plaatsen die mensen om me heen hebben gemaakt. Maar wat me nog het meest fascineert is de schoonheid van de schepping.. Kijk deze bloem, als galajapon geplooid. Is het geen wonder? Misschien is de foto op zich niet spectaculair, maar dat is de bloem wel. Dank aan de Schepper, die de mooiste dingen heeft bedacht.

Reacties

  1. Het is mij uit het hart gegrepen, dat laatste stukje van je blogje!!
    En wat heel,heel leuk dat jij zelf de galajaponnen voor je dochters maakt, Petje af hoor!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten