familieportret van olvarit dekseltejs


Jaren geleden kreeg ik van onze jongste dochter (kleuter) deze schattige familiestamboom. Ze had het op school gemaakt voor moederdag.
 Ze was er het langste van de hele klas mee bezig geweest en dat is natuurlijk niet zo verwonderlijk :-) 
Het is nu enigszins gehavend want het heeft jaren lang in de gang gehangen.
Intussen ligt het netjes opgeborgen, maar het idee is zo leuk voor juffen en moeders dat ik het toch op mijn blog zet.  Misschien ook een idee voor een uitgebreidere stamboom voor een opa en/of oma. Dus sparen; die olvarit dekseltjes


Reacties

  1. Heel mooi en iets om eeuwig te bewaren.
    het langst aan bezig komt me bekend voor,
    ik kom ook ut een groot gezin. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten