jurk en hoed van papier

Van één van mijn zoons heb ik een oude laptop gekregen.. dat is fijn, want dan kan ik eindelijk mijn negatiefscanner aansluiten..

Op de oude pc wilde dat niet meer. De dozen met negatieven uit het verleden komen tevoorschijn. De fotos daarvan zijn verdeeld over de plakboeken van de kinderen en met hen de deur uitgegaan. 
Die heb ik dus niet mee.. Maar nu weer wel. En dat is feest.
Allerlei oude herinneringen komen -enigszins verbleekt- weer in beeld.
                       
Zoals een foto van een verkleedwedstrijd op de camping.. 
Onze jongste dochter mocht toen meedoen.
Maar wat heb je op de camping tot je beschikking? 
Een wit t-shirt van oudere broer, keukenrolpapier en een stuk karton. Dat heeft deze aardige japon met hoed opgeleverd. Heerlijk om van "niets" iets te maken.

En ze won daarmee de hoofdprijs.

Reacties

  1. Volgende vakantie ga ik mee, dat lijkt me ook zo leuk om te doen!! en ze ziet er echt geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik weet het nog goed!! Was zo gaaf geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten