naaietui van Lynette Anderson


Vandaag naar de handwerkbeurs geweest. Staan zwijmelen bij alle mooie lapjes, garen, fournituren. Echt een heerlijk en druk gebeuren. Wat een gaaf idee dat al die vrouwen daar iets met handwerken hebben. 


Een paar jaar geleden heb ik kennis gemaakt met het werk van Lynette Anderson en sindsdien ben ik een fan. Ik heb toen het patroon van een naaldenboekje gekocht en daar heb ik - ook na het maken- veel plezier van gehad. Hierbij mijn eigen exemplaar met mijn eigen stijl van lapjes.
Als je goed kijkt, zie je die stijl ook in het kussen met het huis terug. (enkele dagen geleden) Het is dan een mengelmoes van Lynette en van mezelf.


Dat doe ik graag, de boel een beetje naar mijn eigen hand zetten.
(overigens het gehaakte kleedje heb ik kado gekregen van een vriendin over de post. Het is een kleedje dat mijn eigen oma ooit heeft gemaakt. Dus voor mij een ontroerend kado)

Reacties

Populaire berichten