kadolintjes of bloemenlintjes haken



Zij is af.. mijn eerste bloemenlintjes tas. 
Jaja gemaakt van alle krullintjes aan bloemenboeketten en op kadoverpakkingen.


Ik heb letterlijk heel wat eindjes aan elkaar geknoopt. 
Bedankt al die mensen die hebben gespaard voor mij. 
Er zitten ook dierbare herinneringen in van de lintjes die een inmiddels overleden vriendin voor mij verzamelde. 
Zij kreeg veel bloemen toen ze ziek was. 
Maar ook verjaardagen zitten erin natuurlijk. 
Dus van alles bij elkaar is het een leuke zomertas geworden. 
De knoopjes zitten aan de binnenkant. 
De volgende tas heeft een ander model en misschien laat ik daar de eindjes wel aan de buitenkant. 
Deze tas is gevoerd met een "oud" douchegordijn. Mooi geel (zie je op de foto niet echt).
Ik denk dat er nog een zomerhoed zal volgen, maar dat zal wel volgend jaar zijn, want er gaan heel wat bosjes bloemen en kadootjes doorheen voor je een hele hoed hebt. Misschien iets voor prinsjesdag, dames?


later toegevoegd.... wil je nog meer zien op dit blog; kijk dan (klik) hier

Reacties

  1. hoi mam,
    het ziet er leuk uit zeg! Petje af voor wat u voor elkaar krijgt hier. Vooral volhouden :)
    liefs,
    maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee! Heel origineel!
    Cariños de Trudis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super!! Heel erg leuk. Een grote herinnering. Heb je snijwondjes van het lint? Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat een werk en wat een leuk idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt iets dat om navolging vraagt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuk idee zeg :D Heerlijk vrolijk en kleurige tas voor de lente en zomer :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk idee! Ik ben wel ooit begonnen met papieren touw en gewoon touw, maar dit lint is er ook erg leuk voor! Je moet wel heel veel bij elkaar sparen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. je kan ook een plastic boodschappen tas in dunne slierten knippen en daarmee haken

    groetjes van angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi, hoi ... ik hoop dat je dit berichtje leest. Mijn vraag aan jouw is of je een simpel knutsel-gastblogje wil schrijven voor mijn blog. Ik wil wat minder schrijven en plaats zo nu en dan een gastblogje ( natuurlijk met link en plaatjes ) Nog nooit gedaan. Is het iets voor jou om het te doen eind augustus. of in september een keer?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Fijn als je laat horen wat je ervan vindt.

Populaire berichten